Sabtu, 31 Maret 2018

Yoritex (ICO) - Modern alternative banking project

1522000239915-485707166.jpg

Over the centuries, technological advances have become an important force in financial transformation. Innovations in the financial sector have a long history from the development of double-entry bookkeeping, to the establishment of modern central banks and payment systems, and the introduction of complex asset markets and newer retail finance products.

YORITEX INC is a Canadian organization that is taking a shot at a special effort in the field of budget advancements - SimcoePay ™. It is also seen as a major European multinational multinational bank online for non-residents and residents of the European Union

Yoritex with SimcoePay ™ developed and developed makes cryptocurrency exchanges should be done at the best possible level, and enables modern and convenient alternative banking solutions for both EU and non-residents, for cryptocurrency users and adherents of the traditional monetary system.

YORITEX INC develops a unique SimcoePay FinTech project for convenient modern alternative banking solutions for both EU and non-residents, for users of cryptocurrency and adherents of the traditional monetary system From artificial intelligence to cryptography, rapid advances in digital technology transform financial services from the landscape, creating opportunities and challenges for consumers, service providers, and regulators.

Yoritex Inc. ensure the achievement of rights and open the door for EU residents and non-residents when adjusting at SimcoePay ™ Online Banking. Each SimcoePay EC customer is given the opportunity to obtain an IBAN multicurrency settlement account and a digital currency purse with remote opening options, and in addition to a multi-money check and full money-saving administration, calculates a fund withdrawal program, a reward and a partnership in P2P Loans.

The SimcoePay ™ P2P loan platform is an intermediary platform that connects borrowers with investors by offering safe and transparent investment opportunities.

SimcoePay ™ Online Banking is a bank without any hassle. In general, your business can set up an account with a few simple clicks. You do not need a clear time in your schedule to visit the bank office, no documents to sign.
With SimcoePay ™ Online Banking you get secure infrastructure for secure transactions, arranged in the same way as a normal bank. The same EU rules and regulations apply, so your funds are safe.

IMG_20180325_062649_907.JPG

Looking at the market from this new perspective, SimcoePay ™ Online Banking recognizes the need for a simpler way of doing business in Europe. If you are a global exporter who does not yet have the volume to set up a subsidiary to meet the requirements for opening a traditional bank account, you must rely on wire transfers from your importer. That means delays and steep fees of 3% to 6% per transaction. With SimcoePay ™ Online Banking IBAN account you can receive payments in the EU, without any hassle or cost.

Technology can increase cross-border payments, including by offering better and cheaper services, and lower cost of compliance against antimoney laundering and combating financing of terrorism regulations.
Blurred boundaries between new intermediaries, markets, and service providers.

Yoritex Pre-ICO

IMG_20180325_065051_145.JPG

Yoritex Inc. guarantee equal rights and opportunities for EU and non-residents

when serving on SimcoePay ™ Online Banking. Each SimcoePay EC client is given the opportunity to receive a multicurrency IBAN settlement account and crypto currency purse with remote opening options, as well as a multi-currency debit card and full banking services,

including overdraft programs, bonuses and participation in P2P loans.

ICO


The Yoritex Token (YRX) is an important part of the SimcoePay ™ ecosystem.

The start of token sales has begun and will run until May 10, 2018

Token name - YRX

The token price is 1 YRX = 0.00185 ETH

Standard token - ERC-20

There will be no minimum and maximum contribution amount

Softcap - 1,000,000 EUR (already collected 1,634,000 EUR)

Hardcap - 15,000,000 EUR

Currency received is ETH, BTC, LTC

For all stages of ICO, 60%

Period: 29 November - 29 December 2017.

The concept of "Make Your Offer" is the basis of the Pre-ICO round and so far Yoritex Inc. plans to sell up to 10% (51,000,000 YRX) of total YRX token items.

During this round, potential buyers can make Yoritex an offer to buy a number of tokens at any price.

If Yoritex agrees with the proposed offer, the transaction will be closed in accordance with the buyer's requirements.

Payment currency: ХBT, ETH, LTC, USD, CAD, EUR.

Unlimited volume

Yoritex ICO

Period: February 1 - May 1, 2018.

During the ICO phase, Yoritex plans to sell up to 85% (433,500,000 YRX) of the total value of the YRX token. Buyers will be able to purchase Tokens in some of the world's leading crypto exchanges.

On February 1, 2018 at the first trading date, the YRX price shall be set at: 1 YRX = 0.00185 ETH.

During the next 89 trading days, every day, the same number of YRX tokens will be listed by Yoritex Inc. The starting price of the additional YRX token will be the same as the closing price on the last day - which correlates with the "LOFI concept - the last out, first in" (by analogy of accounting accounting accounting methods well known). Unsold YRX token will be destroyed.

Be part of this amazing project. Download whitepaper for a full spoon.

See you later...

For more information, please visit:

-Website: https://www.yoritex.com/

-Whitepaper: https://docs.wixstatic.com/ugd/72b539_a8a7ceb8d49f43ad935e065b4d9fb92b.pdf

-ANN: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2471605.msg25317595#msg25317595

-Facebook: https://www.facebook.com/Yoritex/

-Twitter: https://twitter.com/Yoritex_Inc

Author:hitamku
Bitcointlk profile: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1752412
ETH: 0x282e1B443eB97CA37FcB0413ec33F021fc6b4f5D

2 komentar:

  1. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    BalasHapus
  2. KABAR BAIK!!!

    Nama saya Lady Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran di muka, tetapi mereka adalah penipu , karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

    Perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, tidak akan menuntut pembayaran konstan dan mereka tidak akan menunda pemrosesan transfer pinjaman, jadi harap bijak.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya telah ditipu oleh beberapa pemberi pinjaman online, saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Cynthia, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa konstan pembayaran atau tekanan dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik jika dia membantu saya dengan pinjaman, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres atau penipuan

    Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman apa pun, silakan hubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan atas karunia Allah, ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan memberi tahu saya tentang Ibu Cynthia, ini emailnya: arissetymin@gmail.com

    Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran cicilan pinjaman saya yang akan saya kirim langsung ke rekening perusahaan setiap bulan.

    Sepatah kata cukup untuk orang bijak.

    BalasHapus

Cowrium ~ Multidimensional Blockchain & Smart Contract Innovations driven by Cowrie

Review of the Cowrium Blockchain Project Decentralized Global blockchain network, smart contracts, Interoperability, Mining, Masternod...